3rd CX & Loyalty Conference

Intelligent CX Loading - 10 Οκτωβρίου 2023

10/10/2023 9:30:00 π.μ.

The Conference

The Conference

Ποιες είναι οι τελευταίες τάσεις στην εμπειρία πελατών που πρέπει να γνωρίζετε;

Μετά τη μεγάλη επιτυχία του 2022, το καθιερωμένο CX & Loyalty Conference επιστρέφει δυναμικά την Τρίτη 10 Οκτωβρίου καλωσορίζοντας όλους τους ηγέτες CX και Loyalty σε μια συναρπαστική ημέρα συζητήσεων, παρουσιάσεων, ανταλλαγής απόψεων και networking.

Το Customer Experience δεν φεύγει ποτέ από τη μόδα! Αντιθέτως, είναι πιο σημαντικό και πιο συναρπαστικό από ποτέ! Είναι η κινητήριος δύναμη που τροφοδοτεί την επιτυχία μιας επιχείρησης μέσα από την ανάπτυξη που εξασφαλίζει η σχέση με τον πελάτη.

Τα δεδομένα γύρω από το CX και την εξυπηρέτηση πελατών εξελίσσονται διαρκώς και οι επιχειρήσεις πρέπει να προσαρμοστούν στις τελευταίες τάσεις που προστάζουν οι νέες τεχνολογίες για να παραμείνουν ανταγωνιστικές.

Με κεντρικό μήνυμα “Intelligent CX Loading”, το εφετινό συνέδριο θα σας εξοπλίσει με τις ιδέες, τις προτάσεις και τα στατιστικά στοιχεία που χρειάζεστε για να πείσετε το C-Suite σας ότι η επένδυση σε πρωτοβουλίες CX και Loyalty θα είναι το κλειδί για τη διατήρηση της ανάπτυξης της εταιρείας σας.

Εγγραφείτε σήμερα και ανταποκριθείτε στις πιο «καυτές» CX προκλήσεις σας!

To συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στο Ίδρυμα Βασίλη & Ελίζας Γουλανδρή.

Για περισσότερες πληροφορίες για το συνέδριο μπορείτε να επικοινωνήσετε με την: 
Μαριλένα Παππά
Events Coordinator, KPMG στην Ελλάδα 
email: kpmgevents@kpmg.gr
M: 693 23 65 776


 


Key Topics

Key Topics

Τα Key Topics / Mega Trends που θα παρουσιαστούν στο συνέδριο είναι τα εξής:

1) KYC (Know your customer)

— Transforming data into insights with predictive analytics
— Tangible Measurement, Metrics & ROI
— Making decisions in real-time with advanced measurement and analytics
— Immersive Digital Customer Experiences
— Personalisation matters more than ever
— Increased customer engagement with loyalty programs
— Omnichannel Customer Service is key
— Improve employee experience

2) New Tech

— Cutting-Edge AI
— Chatbots Automation is no longer an option
— Seamless Omnichannel Customer Engagement
— End-To-End Customer Journeys
— Human Touch Vs. Digital – The Ongoing Debate
— Augmented Reality: Enriching customer service experience
— Booming voice commerce
— Accelerating digital transformation across the customer journey

Ομιλητές

Ομιλητές

Δημήτρης Παπαστεργίου

  • Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης

James Dodkins

  • Customer Experience Rockstar, CX Evangelist @PEGA, International Keynote Speaker

Clairy Moraitou

  • Group Head of Customer, Brand and Market Insights, Zurich Insurance Company Ltd

Anna Noakes Schulze

  • Head of Community Experience @TheNTWK, TEDx & Keynote Speaker, Bestselling CX Author

Adrian Swinscoe

  • CX advisor, Author, Speaker, Aspirant punk at Punk CX

Frank Thibaut

  • Διευθυντής Διοδίων, Εμπορικής Διαχείρισης & Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης, Αττικές Διαδρομές – Πρόεδρος ΕΙΕΠ

James Wallman

  • CEO, World Experience Organization,
  • 2 x TEDx, 2 x Bestselling Author

Γιώργος Γεωργαλάς

  • Talent Acquisition and Development Manager, Nestlé Hellas

Άντα Γιαννεσκή

  • Communication Director Greece, Cyprus, Bulgaria, IKEA

Κέννυ Ευαγγέλου

  • Partner, Deal Advisory – Head of Real Estate, KPMG στην Ελλάδα

Γιάννης Ιατρίδης

  • Marketing & CX Director, Edenred

Σταυρούλα Κακκαβά

  • Regional Head of E-commerce, Intersport

Γεωργία Καλεμίδου

  • Director, Consulting, KPMG στην Ελλάδα

Πάνος Κούβαλης

  • COO and Member of the Board, Interamerican

Ηρακλής Κριτσέλης

  • Network Operations Director, ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ

Αντώνης Μαρκόπουλος

  • PhD, CEO & Co-founder, Prosperty

Μάνος Μαυράκος

  • PhD, Brand Team Leader Hematology/Oncology, AbbVie Pharmaceuticals S.A.

Ελένη Μεζίτη

  • Head of Subscription Services & Omni CX, Public Group

Φιλίππα Μήτρου

  • Senior Global Product Manager CRM, Mars Inc

Μαντλέν Μπαλατλιάν

  • General Manager, e-satisfaction.com

Αναστάσιος Πάντος

  • Director, Consulting, KPMG in Greece

Γεωργία Παπαγιαννοπούλου

  • Brand Ambassador των Three Cents, Coca Cola Τρία Έψιλον

Γιώργος Παπαδόπουλος

  • Head of Marketing, Roche Diagnostics Hellas SA

Ρεβέκκα Παπαηλιού

  • Director, Consulting, KPMG στην Ελλάδα

Βασιλική Σκέλλα

  • Director, Actuarial & Insurance services, KPMG στην Ελλάδα

Λεωνίδας Σταυρόπουλος

  • CIO, Όμιλοs Goody's – Everest

Οδυσσέας Τρικαλιώτης

  • Chief Research Officer, Customer & Employee Experience and Channel Performance, IPSOS

Γιώργος Φίλτσος

  • HR Strategy Manager, Kaizen Gaming

Νίκος Χαλκιόπουλος

  • Chief Insurance Officer, Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη

Διαμιανός Χαραλαμπίδης

  • Freelancer Advisor & Board Member

Γιώργος Χρυσίνης

  • Omni-channel Manager, Toyota Hellas
Agenda Networking Opportunities

Networking Opportunities

Το συνέδριο απευθύνεται σε:
— Heads of Customer Experience
— Heads of Customer Service
— Heads of Customer Loyalty
— Heads of Customer Operations
— Heads of Customer Satisfaction
— Heads of Contact Centres
— Heads of Product Development and Innovation
— Heads of UX
— Heads of Digital Business / Digital Strategy
— Heads of eCommerce
— Heads of Digital Channels / Omnichannel
— Heads of Marketing
— Heads of Brand
— Heads of Consumer Insights and Analytics
— Senior Management (CEO, CMO, COO, CTO)

Το περιεχόμενο του συνεδρίου θα είναι χρήσιμο για στελέχη των παρακάτω Industries:
— FMCGs
— SUPERMARKETS / RETAIL
— BANKING / ΙNSURANCE
— IT / TECHNOLOGY
— FOOD & BEVERAGES
— TELECOMMUNICATIONS
— TRAVEL / TOURISM
— AUTOMOBILE
— ELECTRONICS / HOME APPLIANCES

Why attend?

Why attend?

— Δικτυωθείτε και συζητείστε με ηγέτες επιχειρήσεων και επιχειρηματίες για τις πιο ολοκληρωμένες στρατηγικές και τα πιο αποτελεσματικά προγράμματα στην εμπειρία των πελατών.
— Ενημερωθείτε για τις τρέχουσες τάσεις, ευκαιρίες και εξελίξεις πάνω στο CX και το Loyalty από επαγγελματίες, καθηγητές, CX influencers και consultants με σημαντική διεθνή εμπειρία και διακρίσεις από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
— Μάθετε καινοτόμες πρακτικές και επιτυχημένα προγράμματα CX και Loyalty από εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε διαφορετικούς τομείς της αγοράς.
— Εμπνευστείτε από ηγέτες της αγοράς και εκτεθείτε στις εμπειρίες τους.

Post Event Report Χορηγοί

Χορηγοί

Υποστηρικτής

Υποστηρικτής

Cocktail Sponsor

Cocktail Sponsor

Υπό την αιγίδα

Υπό την αιγίδα

Με την ευγενική υποστήριξη

Με την ευγενική υποστήριξη

Κύριος Χορηγός Επικοινωνίας

Κύριος Χορηγός Επικοινωνίας

Χορηγοί Επικοινωνίας

Χορηγοί Επικοινωνίας

H KPMG ΣΤΗΡΙΖΕΙ

H KPMG ΣΤΗΡΙΖΕΙ

;