Intelligent CX Loading - 10 Οκτωβρίου 2023
10/10/2023 9:30:00 π.μ.
Ποιες είναι οι τελευταίες τάσεις στην εμπειρία πελατών που πρέπει να γνωρίζετε;
Μετά τη μεγάλη επιτυχία του 2022, το καθιερωμένο CX & Loyalty Conference επιστρέφει δυναμικά την Τρίτη 10 Οκτωβρίου καλωσορίζοντας όλους τους ηγέτες CX και Loyalty σε μια συναρπαστική ημέρα συζητήσεων, παρουσιάσεων, ανταλλαγής απόψεων και networking.
Το Customer Experience δεν φεύγει ποτέ από τη μόδα! Αντιθέτως, είναι πιο σημαντικό και πιο συναρπαστικό από ποτέ! Είναι η κινητήριος δύναμη που τροφοδοτεί την επιτυχία μιας επιχείρησης μέσα από την ανάπτυξη που εξασφαλίζει η σχέση με τον πελάτη.
Τα δεδομένα γύρω από το CX και την εξυπηρέτηση πελατών εξελίσσονται διαρκώς και οι επιχειρήσεις πρέπει να προσαρμοστούν στις τελευταίες τάσεις που προστάζουν οι νέες τεχνολογίες για να παραμείνουν ανταγωνιστικές.
Με κεντρικό μήνυμα “Intelligent CX Loading”, το εφετινό συνέδριο θα σας εξοπλίσει με τις ιδέες, τις προτάσεις και τα στατιστικά στοιχεία που χρειάζεστε για να πείσετε το C-Suite σας ότι η επένδυση σε πρωτοβουλίες CX και Loyalty θα είναι το κλειδί για τη διατήρηση της ανάπτυξης της εταιρείας σας.
Εγγραφείτε σήμερα και ανταποκριθείτε στις πιο «καυτές» CX προκλήσεις σας!
To συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στο Ίδρυμα Βασίλη & Ελίζας Γουλανδρή.
Για περισσότερες πληροφορίες για το συνέδριο μπορείτε να επικοινωνήσετε με την:
Μαριλένα Παππά
Events Coordinator, KPMG στην Ελλάδα
email: kpmgevents@kpmg.gr
M: 693 23 65 776
Marketing, Communications and Corporate Citizenship Manager, KPMG in Greece
Contact meSenior Events Coordinator, KPMG in Greece
Contact meΤα Key Topics / Mega Trends που θα παρουσιαστούν στο συνέδριο είναι τα εξής:
1) KYC (Know your customer)
— Transforming data into insights with predictive analytics
— Tangible Measurement, Metrics & ROI
— Making decisions in real-time with advanced measurement and analytics
— Immersive Digital Customer Experiences
— Personalisation matters more than ever
— Increased customer engagement with loyalty programs
— Omnichannel Customer Service is key
— Improve employee experience
2) New Tech
— Cutting-Edge AI
— Chatbots Automation is no longer an option
— Seamless Omnichannel Customer Engagement
— End-To-End Customer Journeys
— Human Touch Vs. Digital – The Ongoing Debate
— Augmented Reality: Enriching customer service experience
— Booming voice commerce
— Accelerating digital transformation across the customer journey
Το συνέδριο απευθύνεται σε:
— Heads of Customer Experience
— Heads of Customer Service
— Heads of Customer Loyalty
— Heads of Customer Operations
— Heads of Customer Satisfaction
— Heads of Contact Centres
— Heads of Product Development and Innovation
— Heads of UX
— Heads of Digital Business / Digital Strategy
— Heads of eCommerce
— Heads of Digital Channels / Omnichannel
— Heads of Marketing
— Heads of Brand
— Heads of Consumer Insights and Analytics
— Senior Management (CEO, CMO, COO, CTO)
Το περιεχόμενο του συνεδρίου θα είναι χρήσιμο για στελέχη των παρακάτω Industries:
— FMCGs
— SUPERMARKETS / RETAIL
— BANKING / ΙNSURANCE
— IT / TECHNOLOGY
— FOOD & BEVERAGES
— TELECOMMUNICATIONS
— TRAVEL / TOURISM
— AUTOMOBILE
— ELECTRONICS / HOME APPLIANCES
— Δικτυωθείτε και συζητείστε με ηγέτες επιχειρήσεων και επιχειρηματίες για τις πιο ολοκληρωμένες στρατηγικές και τα πιο αποτελεσματικά προγράμματα στην εμπειρία των πελατών.
— Ενημερωθείτε για τις τρέχουσες τάσεις, ευκαιρίες και εξελίξεις πάνω στο CX και το Loyalty από επαγγελματίες, καθηγητές, CX influencers και consultants με σημαντική διεθνή εμπειρία και διακρίσεις από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
— Μάθετε καινοτόμες πρακτικές και επιτυχημένα προγράμματα CX και Loyalty από εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε διαφορετικούς τομείς της αγοράς.
— Εμπνευστείτε από ηγέτες της αγοράς και εκτεθείτε στις εμπειρίες τους.