CX & Loyalty Conference

All about Experience: 18 Οκτωβρίου 2022

18/10/2022 9:30:00 π.μ.

Το Συνέδριο

Το Συνέδριο

CX & Loyalty Conference: All about Experience

18 Οκτωβρίου, 10:00πμ
Αεριοφυλάκιο 1 - Αμφιθέατρο «Μιλτιάδης Έβερτ», Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων


Σύμφωνα με την παγκόσμια έρευνα “Global Customer Experience Research 2021” της KPMG International σε 26 χώρες και 88,000 καταναλωτές

— Η εξατομίκευση εμπειρία παραμένει βασικός πυλώνας του loyalty, για 21 από τις 26 αγορές
— 75% των πελατών είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερο σε μια εταιρεία ή μάρκα που θεωρούν ηθική
— 90% των καταναλωτών θεωρούν την επίλυση ενός προβλήματος ως το πιο σημαντικό ζήτημα στην εξυπηρέτηση πελατών
— 63% των καταναλωτών θεωρούν την αξία (value) ως πρωταρχικό κριτήριο στην επιλογή ενός προϊόντος ή υπηρεσίας

Τους τελευταίους 24 μήνες η σημασία του Customer Experience έχει αυξηθεί σημαντικά. Οι ανάγκες των πελατών αλλάζουν και αυξάνονται συνεχώς, ειδικά μέσω της ψηφιακής προσβασιμότητάς τους 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Με τις αγορές να γίνονται όλο και πιο ανταγωνιστικές και τους πελάτες να περιμένουν μια εξατομικευμένη εμπειρία σε όλα τα σημεία επαφής, η διασφάλιση μιας βελτιστοποιημένης και χωρίς τριβές εμπειρίας πελατών είναι πιο σημαντική από ποτέ.

Η παροχή μιας εξαιρετικής εμπειρίας πελάτη δεν είναι πλέον προαιρετική….είναι ένας ουσιαστικός παράγοντας διαφοροποίησης για τις επιχειρήσεις, που μπορεί να προσφέρει ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Το CX & Loyalty Conference σηματοδοτεί την επανεκκίνηση μιας σειρά φυσικών συνεδρίων της KPMG στην Ελλάδα και θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 18 Οκτωβρίου.

Με κεντρικό μήνυμα “All about Experience”, το εφετινό συνέδριο θα φέρει σε επαφή top στελέχη και thought leaders από κορυφαίους οργανισμούς για να συζητήσουν και να αναδείξουν τη διαρκώς αυξανόμενη σημασία του Customer Experience για τους οργανισμούς, παρουσιάζοντας τις παγκόσμιες τάσεις, καινοτομίες και νέες ιδέες, καθώς και τις στρατηγικές ευκαιρίες που θα οδηγήσουν τις επιχειρήσεις στην κερδοφόρα ανάπτυξη και την επιτυχία.

 

  Δηλώστε Συμμετοχή

 Δείτε εδώ το πρόγραμμα του συνεδρίου

Key Topics

Key Topics

Τα Key Topics που θα παρουσιαστούν είναι:


1) Experience is everything
— Personalization vs hyper-personalization
— Predictive customer care and self – service
— Next Best Action (NBA) and Omnichannel customer journeys
— Building a true customer centric culture using Voice of Business
— Employee Experience and its importance

2) How Technology affects Experiences
— Voice of Customer and dark data (the value of capturing the real voice of the customer)
— Know your Customer (KYC) using analytics and profiling
— Using AI/Machine learning for tailored experiences

3) Transforming Loyalty
— Experiences not just rewards to enhance customer loyalty
— Media Planning, Media Targeting, Metaverse, Future of Media Measurement

Ομιλητές

Ομιλητές

Charles Clark

  • CEO, Openbay Management Consultancy specializing in Retail, Marketing, Communications & Brand

Ian Golding

  • Global Customer Experience Specialist, Customer Experience Consultancy Ltd

Manuela Pifani

  • Founder & Managing Director, CXellence Consulting

Willi Rabitsch

  • Digital Marketing Manager, Attica Group

Ryszard Regucki

  • Regional Director, Eastern Europe, Medallia

Igor Romero

  • Solution Principal, Medallia

Georgina Severs

  • Global Operations Lead Customer Centre of Excellence Global Advisory, KPMG

Frank Thibaut

  • Διευθυντής Διοδίων, Εμπορικής Διαχείρισης & Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης, Αττικές Διαδρομές – Πρόεδρος ΕΙΕΠ

Michael R. Virardi

  • Facilitator, speaker and best-selling author

Ανδρέας Γαλανής

  • Senior Manager, Consulting, KPMG in Greece

Νάντια Γεωργακοπούλου

  • Customer Experience Director, Alpha Bank

Αλέξανδρος Δοδόπουλος

  • Business Intelligence Loyalty & Analytics Director, AB Vassilopoulos

Στάθης Ευθυμίου

  • Marketing & Communications Director, Heron Energy,

Άννα Καραχάλιου

  • Επικεφαλής του Τμήματος Πελατειακών Σχέσεων, Leroy Merlin Ελλάδος & Κύπρου

Κωνσταντίνος Καρυπίδης

  • Σύμβουλος Επιχειρήσεων - Ψυχοθεραπευτής

Βασίλειος Κωστόπουλος

  • Regional Omnichannel Manager Intersport Athletics GREECE –CYPRUS-ROMANIA-BULGARIA -TURKEY

Ευάγγελος Kοτσώνης

  • CEO & Co-Founder, e-satisfaction.com

Βασίλης Μέντζος

  • Chief Project & Customer Experience Officer, PPC

Ράνια Μυτιληναίου

  • Head of Customer Experience, nrg

Μαρία Νασιάκου

  • Group CRM & e-commerce Director, Vivartia

Αναστάσιος Πάντος

  • Director, Consulting, KPMG in Greece

Δημήτρης Παπακανέλλου

  • Partner, Consulting KPMG in Greece

Αθανάσιος Ι. Σμπόνιας

  • Customer Experience Manager, HelleniQ Energy

Χριστόφορος Σταμουλακάτος

  • Γενικός Διευθυντής Ελλάδος, Sarantis Group

Λεωνίδας Σταυρόπουλος

  • CIO, Goody's - Everest Group of Companies

Ροδούλα Τρακαδά

  • Sales & Shopper Marketing Manager, Jacobs Douwe Egberts (JDE)

Γιώργος Τυρέλης

  • Director Consumer Experience, Παπαστράτος

Ιωσήφ Φασκιώτης

  • Account Director, Medallia

Γιώργος Χειμωνίδης

  • Business Development Lead, Performance Technologies
Agenda Networking opportunities

Networking opportunities

Το συνέδριο απευθύνεται σε:

— Heads of Customer Experience
— Heads of Customer Service
— Heads of Customer Loyalty
— Heads of Customer Operations
— Heads of Contact Centres
— Heads of Product Development and Innovation
— Heads of UX
— Heads of Digital Business / Digital Strategy
— Heads of eCommerce
— Heads of Digital Channels / Omnichannel
— Heads of Marketing
— Heads of Brand
— Heads of Consumer Insights and Analytics
— Senior Management (CEO, CMO, COO, CTO)


Το περιεχόμενο του συνεδρίου θα είναι χρήσιμο για στελέχη των παρακάτω Industries:

— FMCGs
— SUPERMARKETS / RETAIL
— BANKING / ΙNSURANCE
— IT / TECHNOLOGY
— FOOD & BEVERAGES
— TELECOMMUNICATIONS
— TRAVEL / TOURISM
— AUTOMOBILE
— ELECTRONICS / HOME APPLIANCES

Why Attend?

Why Attend?

Δικτυωθείτε και συζητείστε με ηγέτες επιχειρήσεων και επιχειρηματίες για τις πιο ολοκληρωμένες στρατηγικές και τα πιο αποτελεσματικά προγράμματα στην εμπειρία των πελατών.

Ενημερωθείτε για τις τρέχουσες τάσεις, ευκαιρίες και εξελίξεις πάνω στο CX και το Loyalty από επαγγελματίες, καθηγητές, CX influencers και consultants με σημαντική διεθνή εμπειρία και διακρίσεις από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Μάθετε καινοτόμες πρακτικές και επιτυχημένα προγράμματα CX και Loyalty από εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε διαφορετικούς τομείς της αγοράς.

Εμπνευστείτε από ηγέτες της αγοράς και εκτεθείτε στις εμπειρίες τους.

Why Sponsor?

Why Sponsor?

Το CX & Loyalty Conference είναι μια live εκδήλωση σε φυσικό περιβάλλον που θα συγκεντρώσει κορυφαία στελέχη CX και Marketing από όλη την Ελλάδα. Αν είστε πάροχος υπηρεσιών customer experience και loyalty αυτή η εκδήλωση είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για να:

— Δικτυωθείτε με decision makers της αγοράς σας
— Παρουσιάστε την εξειδίκευσή του στο κοινό που έχει ήδη εγγραφεί για να παρακολουθήσει το συνέδριο
— Ενισχύστε την branding παρουσία σας στο συνέδριο, παρουσιάζοντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας μέσα από τα περίπτερά σας σε φυσικό χώρο
— Αποκτήστε brand awareness και leads στο κοινό που σας ενδιαφέρει μιλώντας με δυνητικούς πελάτες
— Αναδείξτε την τεχνογνωσία σας στα συγκεκριμένα θέματα, σε ένα μη «διαφημιστικό περιβάλλον», συνομιλώντας δημόσια με διακεκριμένα στελέχη της αγοράς

Post Event Report Διακεκριμένος Χορηγός

Διακεκριμένος Χορηγός

Χορηγοί

Χορηγοί

Υποστηρικτής

Υποστηρικτής

Υπό την Αιγίδα

Υπό την Αιγίδα

Η KPMG Υποστηρίζει

Η KPMG Υποστηρίζει

Κύριος Χορηγός Επικοινωνίας

Κύριος Χορηγός Επικοινωνίας

Χορηγοί Επικοινωνίας

Χορηγοί Επικοινωνίας

;