29th HR Symposium

4/3/2026 9:30:00 π.μ.

Networking opportunities

Networking opportunities

Το συνέδριο απευθύνεται σε:
— CEOs
— GHROs
— HR Directors & HR Managers
— Talent Acquisition Managers
— Talent Strategy Managers
— Training and development Managers
— People and Culture Managers
— Digital Transformation Experts

Το περιεχόμενο του συνεδρίου θα είναι χρήσιμο για στελέχη των παρακάτω Industries:
— FMCGs
— SUPERMARKETS / RETAIL
— BANKING / ΙNSURANCE
— IT / TECHNOLOGY
— FOOD & BEVERAGES
— TELECOMMUNICATIONS
— TRAVEL / TOURISM
— AUTOMOBILE
— ELECTRONICS / HOME APPLIANCES

Why Attend?

Why Attend?

  • Αποκτήστε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με καινοτόμες στρατηγικές για το μέλλον του HR
  • Δικτυωθείτε με άλλα στελέχη του ανθρώπινου δυναμικού από την Ελλάδα και το εξωτερικό
  • Παραμείνετε συνδεδεμένοι με την ταχέως μεταβαλλόμενη αγορά εργασίας
  • Μάθετε τις τελευταίες τάσεις στο HR από ειδικούς και επαγγελματίες που εργάζονται σε διεθνείς οργανισμούς
  • Εμπνευστείτε από ηγέτες της αγοράς και εκτεθείτε στις εμπειρίες τους
  • Ακούστε case studies από οργανισμούς που αλλάζουν ραγδαία και δημιουργούν νέα κουλτούρα για το χώρο εργασίας
  • Ανακαλύψτε τις τελευταίες εξελίξεις στην τεχνολογία και πώς επηρεάζουν τη δουλειά, τις θέσεις εργασίας και το employee experience
Why Sponsor?

Why Sponsor?

Το 29th HR Sumposium είναι η μακροβιότερη και μεγαλύτερη εκδήλωση Ανθρώπινου Δυναμικού στην ελληνική αγορά η οποία θα συγκεντρώσει κορυφαία στελέχη του HR από όλη την Ελλάδα. Αν είστε πάροχος υπηρεσιών που σχετίζονται με το HR αυτή η εκδήλωση είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για να:

  • Δικτυωθείτε με decision makers της αγοράς σας
  • Παρουσιάστε την εξειδίκευση των υπηρεσιών σας στο κοινό που έχει ήδη εγγραφεί για να παρακολουθήσει το συνέδριο
  • Ενισχύστε την branding παρουσία σας στο συνέδριο, παρουσιάζοντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας μέσα από τα περίπτερά σας σε φυσικό χώρο
  • Αποκτήστε brand awareness και leads στο κοινό που σας ενδιαφέρει μιλώντας με δυνητικούς πελάτες
  • Αναδείξτε την τεχνογνωσία σας στα συγκεκριμένα θέματα, σε ένα μη «διαφημιστικό περιβάλλον», συνομιλώντας δημόσια με διακεκριμένα στελέχη της αγοράς
  • Συνδέστε το όνομά σας ως κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών που σχετίζονται με το HR
;