Νάνσυ Ζαχαριάδου

Επικεφαλής Customer Experience & Research

Τράπεζα Πειραιώς

Η Νάνσυ Ζαχαριάδου εργάζεται στην Τράπεζα Πειραιώς εδώ και 22 χρόνια και είναι επικεφαλής του Customer Experience & Market Research της Διεύθυνσης Λιανικής Τραπεζικής. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου MBA, ενώ χαρακτηρίζει τον εαυτό της ως Customer Passionate γιατί εξυπηρετώντας για τουλάχιστον 13 χρόνια πελάτες στο Δίκτυο Καταστημάτων, θεωρεί απαραίτητο να φοράει συνεχώς το καπέλο του πελάτη και να τον πρεσβεύει μέσα σε όλο τον οργανισμό, με ένα και μόνο σκοπό: την εξαιρετική εμπειρία του.

Τα τελευταία 8 χρόνια, το τμήμα Customer Experience & Research έχει συμβάλλει σημαντικά στη βελτίωση της εμπειρίας πελάτη και τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Οργανισμού, εμπλεκόμενο έμμεσα  ή άμεσα σε έργα υψηλής στρατηγικής σημασίας για όλη την Τράπεζα.

;