Άννα Καραχάλιου

Επικεφαλής του Τμήματος Πελατειακών Σχέσεων, Leroy Merlin Ελλάδος & Κύπρου

H Άννα Καραχάλιου είναι επικεφαλής του Τμήματος Πελατειακών Σχέσεων της Leroy Merlin Ελλάδος & Κύπρου, υπεύθυνη για το στρατηγικό σχεδιασμό και την εφαρμογή λύσεων στην περίμετρο ‘’Πελάτης’’ που αφορά την omnichannel εμπειρία πελατών, το πρόγραμμα επιβράβευσης, τις κοινότητες πελατών, το τηλεφωνικό κέντρο, τις έρευνες πελατών και τις data driven καμπάνιες.
Διαθέτει πάνω από 25 χρόνια εμπειρίας στην επικοινωνία, το Marketing και προγράμματα επιβράβευσης από θέσεις ευθύνης σε οργανισμούς Λιανικής και B2B όπως Leroy Merlin, Vardas, Microsoft, Space Hellas. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού από το Harvard Business School στο Manage Mentor, ΒΑ στο Marketing & Επικοινωνία, ενώ διαθέτει International Certifications στο Customer Emotions for Retail & Omni-Channel από το Customer Experience Foundation του Λονδίνου & στο Strategic Innovation on CX Design από το International Customer Service Association.

;