Sean Pillot de Chenecey

Innovation & Insights Expert-Author of the best seller “The Post-Truth Business”

Oμιλητής και συγγραφέας δύο βιβλίων με απήχηση στον επιχειρηματικό κόσμο.
Το πρώτο βιβλίο του Sean "Τhe Post-Truth Business" πήγε στο No1 στην κατηγορία "Business Bestseller" και ήταν φιναλίστ στο Βραβείο Επιχειρηματικών Βιβλίων της Χρονιάς 2019. Ήταν το πρώτο βιβλίο που συνδέει τους τομείς εμπιστοσύνης, ιδιωτικότητας, παραπληροφόρησης, ηθικής και ενσυναίσθησης.
Ο Sean έχει πραγματοποιήσει ομιλίες σε συνέδρια marketing και πολιτιστικές εκδηλώσεις σε πόλεις σε όλο τον κόσμο: από το Σαν Φρανσίσκο μέχρι το Βερολίνο και το Τόκιο και από τη Στοκχόλμη στην Κωνσταντινούπολη και στη Μελβούρνη. Έχει εμφανιστεί σε podcasts, τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά προγράμματα, έχει γράψει για διεθνή επιχειρηματικά περιοδικά, έχει αναφερθεί σε ένα ευρύ φάσμα διεθνών εφημερίδων και είναι επίσης πανεπιστημιακός λέκτορας marketing και κοινωνικών τάσεων.
Έχει εργαστεί ως ανεξάρτητος σύμβουλος έρευνας και στρατηγικής για μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες και brands παγκοσμίως σε τομείς όπως η αυτοκινητοβιομηχανία, ομορφιά, ποτά, φαγητό, λιανική, πληροφορική, μόδα, ραδιόφωνο/τηλεόραση, ψυχαγωγία, χρηματοοικονομικά και ξενοδοχεία, καθώς και πολυάριθμα έργα κυβερνητικά και για ΜΚΟ μέσω εθνογραφικής έρευνας και έρευνας τάσεων.

;