Rahaf Harfoush

Digital Anthropologist-Συγγραφέας best seller, Kαθηγήτρια καινοτομίας, SciencePo

Συγγραφέας του “Yes We Did: An Insider’s Look at How Social Media Built the Obama Brand”

Η Rahaf Harfoush είναι μια από τις πλέον χαρισματικές ερευνήτριες διεθνώς και περιζήτητή ομιλήτρια σε συνέδρια όπως το TED. Εστιάζει στις συχνά αθέατες συμπεριφορικές αλλαγές που παρατηρούνται στους οργανισμούς και στα άτομα σε αυτούς, όταν οι αλλαγές στις τεχνολογικές υποδομές διευκολύνουν τις αλλαγές ιδεών και απόψεων.

Είναι συγγραφέας των best sellers “The Decoded Company: Know Your Talent Better Than You Know Your Customers” και «Yes We Did: An Insider’s Look at How Social Media Built the Obama Brand”, ενώ το τρίτο της βιβλίο « Hustle & Float: Reclaim Your Creativity in a World Obsessed with Work» θα κυκλοφορήσει το 2019.

Διδάσκει στο καταξιωμένο γαλλικό πανεπιστήμιο έρευνας SciencePo το μάθημα “ Innovation and Disruptive Business Models” και είναι Executive Director στο Red Thread Institute of Digital Culture, όπου ηγείται ομάδας επιστημόνων που διερευνούν τον αντίκτυπο της πρώτη παγκόσμιας ψηφιακής κουλτούρας στην καθημερινή ζωή των πολιτών. Έχει αναγνωριστεί ως Top Future Thinker από το Hay Literary Festival, Young Global Changer από το G20 Think Tank Summit και ήταν η Associate Director of the Technology Pioneer Program στο World Economic Forum.

Συνεργάζεται με εταιρείες όπως οι Starwood Capital Group, Estée Lauder, L’Oreal, UNESCO, The OECD, Cross Knowledge, A1, ING Direct για θέματα καινοτομίας και talent management στην ψηφιακή εποχή.

;