Nils Mork-Ulnes

Head of Strategy, Science

AIG

O Nils Mork- Ulnes είναι head of Strategy της επιστημονικής ομάδας της AIG η οποία είναι υπεύθυνη για τη δημιουργία προϊόντων Τεχνητής Νοημοσύνης χρησιμοποιώντας machine learning, deep learning, computer vision και natural language processing. Έχει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας σε θέματα στρατηγικής και ψηφιακής καινοτομίας σε αγορές όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο, την τεχνολογία, FMCG, τράπεζες, λιανική και τηλεπικοινωνίες στο Λονδίνο και στο Silicon Valley. Πριν την AIG ήταν στη θέση του Head of Strategy στη Beyond που ασχολείται με ψηφιακό σχεδιασμό προϊόντων στο Λονδίνο για πελάτες όπως η Google, Facebook, Instagram και Virgin. Πρωτύτερα ζούσε στο San Francisco για 20 χρόνια όπου ξεκίνησε την καριέρα του ως σύμβουλος πάνω σε θέματα ψηφιακού μετασχηματισμού και εμπειρίας πελάτη. Συμμετείχε στην ίδρυση 2 startups όταν άνθιζαν οι διαδικτυακές εταιρείες (dot com boom) και στη συνέχεια ήταν υπεύθυνος σε μία εταιρεία social analytics. Είναι κάτοχος πτυχίου Business and Economics από το πανεπιστήμιου του San Francisco.