Matthew Webster

Senior Customer Experience Manager

Virgin Atlantic Airways

Ο Matt Webster εργάζεται στην Virgin Atlantic από το 2007 ύστερα από 4 χρόνια στην BBC. Ο ρόλος του στην  Virgin Atlantic ξεκίνησε από την προμήθεια υπηρεσιών μάρκετινγκ συνεχίζοντας σε διάφορους ρόλους στον οργανισμό. Προηγουμένως ήταν υπεύθυνος για τα βραβευμένα προϊόντα εδάφους της Virgin Atlantic, όπως τα Clubhouse και η εμπειρία στο αεροδρόμιο. Ο σημερινός ρόλος του Matt επικεντρώνεται στην αξιοποίηση μιας μοναδικής οπτικής γωνίας του πελάτη. Η κατανόηση καθενός από τους πελάτες και η προσωποποιημένη μεταχείρισή τους καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους βοηθά να καταστήσουν τη Virgin Atlantic μια πραγματικά αγαπημένη ταξιδιωτική εταιρεία. Η παρουσίαση πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τους πελάτες της Virgin Atlantic στα χέρια των ομάδων της πρώτης γραμμής, ο ρόλος του είναι να βρει νέους και συναρπαστικούς τρόπους για να βελτιώσει το ταξίδι των πελατών και να βελτιώσει την ατομική τους εμπειρία.

;